My LOVE. Shue LOVE you!

Thursday, January 10, 2013

Sunway Lost World Theme Park

Lost  World Tambun Theme Park, Ipoh, Perak
Tahun Melawat Perak! 

Assalamualaikum semua...
Plan punya lah plan..
Akhirnya pegi jugak tmpat ni.. hehe
pelbagai rintangan jugak nk plan pegi sini haha
kat sini kalau tak silap.. 
dibuka jam 1030 pg -1030 mlm...
Ticket pulak utk dewasa RM45.
kanak-kanak wa tak tau maaaa ;p
Dalam ni macam2 ada..

Peristiwa ni terjadi Ahad yang lalu...
malas nk ckp bnyk lah.. 
tgk pic ye hehe :)

Muke excited baru sampaiii.. 
Huwaaaaa!! hehehe.... 

 Ni pulak model lost world. 
aka model lost & found ;p
Seriously semangat cik Mai kite nk mandi hehe..
 Tapi sebelum mandi tu..
Kena lah jalan2 dulu
Kat sini bahagian kedai cenderhati..
Sangat comel and cantik2 ok
boleh lah buat cerderhati kpd org yg tersyg
hihihi...
 KAMI! 
Hehehe sempat lagi.. 
Harimau malaya lah sgt kann :)

 Ni pulak pic megat and kawan dia Roy (BOSS)
Hahaha.. bajek comel je. haha
Terokkkk!!
bile lah nk sedor diri hahaha :P
 Aik, ni bukan pic saya ye..
Pose tak sedar diri. ISH3!!
*Pengsan nk jaga*
 Bergambar kat peta..
Semangat time ni hahaha
exciteddd...

Selain daripada tempat mandi manda,
Bersuka ria.. 
Ade juga terdapat mini zoo atau Pet Zoo
Mmg ade mcm2 haiwan kat dalam tu.. rugi tak round 
moh round dlu...baru mandi hehe :)


 Hahaha banyak muke dia je interframe.
Tak aci kan haha..
biarlah dia nk prasan glemer sekejap haha :P
*jahad*
Ok geng... ni muke lepas mandi.. best sgt
mmg tak puas mandi tau.. klw boleh nanti nk dtg lagi
and nk berendam dlm kolam air panas lama2 haha :)
 
 Sebelom balik sempat bergamba peluk kucing
hahahaha. no motif...

hahahaha! 
*gelaklagijahad*


Ok sekian dari kami uolss..
Ok see you nest enrty :)

xoxo

Shue,

1 comment:

  1. best la g jln2... wuuu...

    *tgh musim exam nih....

    ReplyDelete